понеділок, 4 травня 2020 р.

  05.05.2020

Українська мова
Тема. Вірш, ритм,настрій у вірші.Антоніми та синоніми.Пряме і переносне значення слова.
1.Пригадай правила:

СИНОНІМИ - БЛИЗЬКІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛОВА :мислити,міркувати,думати;
АНТОНІМИ - ПРОТИЛЕЖНІ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛОВА: день -ніч,рух - спокій, говорити -мовчати

ПРЯМЕ ЗНАЧЕННЯ                                                              ПЕРЕНОСНЕ ЗНАЧЕННЯ

дрімає бабуся                                                                             дрімає земля
спить дитина                                                                              спить озеро

2.Перевір знання,виконавши тестування:
Код доступу 555260

3.Прочитай!
Українська література 2 клас
П.Глазовий
Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші.

Нещодавно у Сергійка
були іменини.
Гарних іграшок ще більше
стало у хлопчини,
бо родичі і сусіди,
рідні мама й тато
дали йому подарунків
багато-багато:
білий катер, синю дзиґу,
зайця заводного
ще й — такого великого! —
клоуна смішного.
Клоун кліпає очима,
розмовляти вміє.
Що йому Сергійко скаже —
все він розуміє.
Сергійко. Давай віршики складати.
Боба. Я не знаю, як віршики складають.
Сергійко. Дуже просто. Я тобі зараз скажу слово, а ти придумай до нього таке слово, щоб було прикладно. Я скажу лопата, а ти скажи хата.
Боба. Значить, треба, щоб слово прикладалося?
Сергійко. Еге ж, хата — лопата, ніжка — кішка.
Боба. Зрозуміло. Кажи слова. Сергійко. Раз-два, кажу слово голова. Б о б а. Шапка!
Сергійко. Ні, Бобо, не зможеш ти іршики складати. Нема у тебе хисту.
Боба. Неправда! Умію, умію!
Сергійко. То спробуй скласти віршика [ро собачку.
Боба. Будь ласка.
Гака-мака-бака-лака! А на вулиці собака.
Сергійко. Не годиться. «Гака-мака» — таких слів немає...
Боба. Нічого, що немає. Слухай! Я зараз складу віршика про себе.
Гоба-лоба-чоба-тоба, я веселий клоун Боба!
Сергійко. Ні, так віршики не складають. Не буде з тебе поета. Боба.
Реба-леба-меба-деба,
як не буде, то й не треба!
Сергійко. А ти ноти знаєш? Боба. Знаю. Сергійко. Всі? Боба (співає).
Боба ноти знає всі: до-ре-мо-ре-тру-ля-сі.
Сергійко. Треба казати: до-ре-мі-фа-соль-ля-сі. Не знаєш ти нот. Боба. Нехай буде й так.
Боба всіх не знає нот: до-ре-море-суп-компот!
Сергійко. Несерйозний ти, Бобо. Не вийде з тебе музики.
Боба. До-ре-море-суп-компот! Я не хочу знати нот.
Сергійко. Бобо, йди сюди. Я тебе щось хочу запитати. Боба. Питай.
Сергійко. Ти вмієш загадки відгадувати?
Боба. Я все вмію.
Сергійко. Тоді слухай мене уважно. Я тобі розкажу віршика, а ти в ньому повинен відгадати останнє слово.
Боба. Я готовий.
Сергійко. Є у мене дядько льотчик. Він літає швидко так! Візьме він мене з собою і посадить на...
Боба. І посадить на будяк! Сергійко. Що ти таке вигадав? На літак посадить, а не на будяк. Ану, ще відгадай! Б о б а. Кажи загадку!
Сергійко. Дуже весело мені: їду верхи на...
Боба. їду верхи на свині! Угадав! Угадав!
Сергійко. Та не на свині, а на коні. Хто ж на свині їздить?
Боба. Ти на коні, а я на свині. Мені байдуже, на чому їздити, я ж клоун.
Ру-ду-ду! Ру-ду-ду! Завтра в цирк я піду. На собачці й на свині буду там кататися. Буде весело мені, будуть всі сміятись.

1.Між ким відбувається діалог?      
2. Як ти читатимеш слова Сергійка? А Боби?
3.Які слова клоуна тебе найбільше насмішили?      
4.Попрацюй над змістом, виконавши тестування           
Код доступу 862789
Математика
Таблиця множення числа 8 та ділення на 8.
1.Попрацюй за підручником на с.123 № 1,№2,№3 (усно)
2.с.124 №4, №5(1 рядочок усно)
3.Виконай письмово: с.124 №6,№7


Мистецтво
Конструювання з паперу.
https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-29/

Немає коментарів:

Дописати коментар