четвер, 21 січня 2021 р.

 22.01.2021р.

Математика 

Закріплення вивченого матеріалу.

Робота за підручником.

1)№1,№2 с.18(письмово)

2)№3 с.18(записати відповіді)

Перевір свої знання,виконавши тестування.

Код доступу 5180351

Українська мова
Розвиток мовлення.Опис тварини.
1)Пригадай,як писати текст-опис.Попрацюй за підручником на с.20.
2)Вибери домашню тваринку й опиши її.
3)Спочатку напиши на чорновику. Відредагуй текст. Перепиши в чистовик.
Зразок тексту-опису.

У мене вдома є мій улюбленець – кіт. Його звати Пушок. Він великий, пухнастий. Очі голубі, ввечері вони горять, мов ліхтарі голубим вогнем. Пушок гордо піднімає вгору хвіст і нечутно ступає по підлозі м’якенькими лапками.

Мій домашній улюбленець добрий і лагідний, але не дуже любить, коли смикають за вуха чи хвіст. Тоді кіт ображено повертає голову, прищулює вуха й припадає до підлоги. Може, навіть, драпнути. Пушок їсть усе, але найбільше полюбляє молоко. А ще він завжди з нетерпінням чекає, коли мій тато приносить з риболовлі свіжої риби.

Пушок дуже охайний. Після сніданку він довго і старанно миє мордочку, вуха, шию. Я дуже люблю свого котика.

ЯДС(технологічна галузь)
Робота в техніці оригамі.
Попрацюй за підручником ЯДС на с.17 та на с.24.

ЯДС 
Сьогодні разом із жевжиками ти побуваєш у місті Миколаєві. Дізнаєшся чим славиться це місто.

Гарних вихідних!!!!
До скорої зустрічі в школі!!!!!!!

,

Немає коментарів:

Дописати коментар